مواضيع فتكات المميزة

المواضيع المميزة التي تكتبها العضوات و تختارها الادارة لتميزها كل اسبوع

اقتراحات لتطوير الموقع

أفكار العضوات لتطوير موقع فتكات

قسم المواضيع المكررة

قسم خاص بالمواضيع التي تضاف و تكون هناك موضوعات مشابهة سابقة لها

ثقافة و معلومات

قسم الثقافة و المعلومات العامة و المتخصصة

السياحة و السفر

قسم خاص بالسياحة والسفر ومعلومات عن الدول و الاماكن السياحية

تعليم اللغات

منتدى خاص بتعليم اللغات الاجنبية

Foreign Fatakat

Fatakat topics in other languages

الكمبيوتر و الانترنت

حلول للمشاكل التي تواجهنا في الكمبيوتر و الانترنت و معلومات مفيدة عنهما

موبايلات

كل ما يتعلق بالموبايل من اخبار و برامج و موديلات

اخبار الكمبيوتر والانترنت

منتدى خاص بأخر أخبار الكمبيوتر والإنترنت

اخبار

جديد الاخبار و الاخبار العاجلة في مصر و العالم

صور

صور في كل المجالات (دون ان يكون فيها ما يغضب الله)

فيديو

منوعات فيديو و افلام (دون ان يكون فيها ما يغضب الله)

تسجيلات صوتية

صوتيات منوعة (دون ان يكون فيها ما يغضب الله)

نكت و طرائف

جديد النكت و الطرائف

منوعات

جديد الترفيه من الاخبار و المنوعات والصور من كل مكان

العاب و مسابقات

العاب و مسابقات ترفيهية

مستعمل (سكند هاند)

سوق المستعمل بين عضوات فتكات

عروض فتكات

عروض وخصومات فتكات

الاستثمار و اخبار الاقتصاد

تبادل خبرات العضوات في الاستثمار و الادخار و متاقشة تأثير الاخبار الاقتصادية عليهن

زهرات فتكات

عمرك اقل من 18 سنة؟ تعالي و دردشي مع صاحباتك في عالم زهرات فتكات!

إيمانيات الزهرات

نتعلم سويا ديننا واخلاقنا ونطور سلوكياتنا

شات زهرات فتكات

شات للزهرات فقط، ممنوع دخول الكبار :)

تعليم و مدارس

قسم معلومات عن المدارس وتجارب العضوات معها

ركن المخطوبات

قسم خاص للمخطوبات و مواضيع تهمهن

معاملة الازواج

مناقشات و نصائح عن معاملة الازواج سعيا لعلاقة زوجية سعيدة

طفولة وأمومة

صحة الطفل و كل ما يهمه من ازياء و العاب و تعليم و رعاية و تربية

صحة المرأة

مواضيع و مناقشات تهمك لصحتك حيث تهتم بتخصص النساء و الولادة

صحة العائلة

مجال الطب بصفة عامة لإفادة عائلتك وقاها الله و إياك كل شر

العيادة النفسية و التنمية البشرية

تعلمي كيف تنمين نفسك و مهاراتك و تتخلصين من المخاوف و العقد لحياة افضل!

الاعشاب و الطب البديل

فوائد الاعشاب و الثمار و كيفية التداوي بها و الطرق التقليدية للطب البديل

المنتدى الإسلامي

المواضيع الدينية و الفتاوى و الاستشارات

القرآن الكريم

انشطة حفظ القرآن الكريم و التفسير و التجويد

السنة النبوية

الاحاديث الشريفة و بيان الاحاديث الصحيحة و الاحاديث الموضوعة

الفقه الإسلامي

يتناول المسائل الفقهية والاحكام الشرعية المختلفة

صوتيات ومرئيات اسلامية

دروس ومحاضرات ومواد اسلامية

معهد اعداد داعيات فتكات

دروس ومحاضرات وواجبات منهج اعداد الداعيات

تفسير الاحلام

تفسير الاحلام بواسطة العضوات ذوات الخبرة في الاحلام

الترحيب و الاجتماعيات

الترحيب بالمشتركات الجدد و التهاني بالمناسبات المختلفة و التعارف

دردشة و مواضيع عامة

المواضيع العامة و الحوارات التي لا تندرج تحت المنتديات المتخصصه

فضفضة و تجارب

طلبات المشورة و ابداء الرأي في المشكلات و تجارب العضوات مع الحياة

قضايا مجتمعية

منتدي لمناقشة جميع القضايا المجتمعية التي تهم المرأة والأسرة بصفة عامة

فتوكات الدول العربية

ملتقى بنات وسيدات الدول العربية في فتكات

المغتربات

قسم خاص بالمغتربات لتبادل الأخبار و الخبرات والفضفضة

شات فتكات

ابدئي محادثة جديدة او شاركي في محادثة موجودة من قبل

  • شكاوى المحتارة شكاوى شخصية جدا للعضوات يكتبنها و هن متخفيات و راء عضوية المحتارة
    تنبيه: قد تكون فيها قصص و اوصاف لا يتقبلها كل الناس
  • شكرا يا ... شكر و تقدير توجهه العضوة الى الاشخاص الذين كان لهم تأثير جيد في حياتها
اختر رقم الصفحة 1 2 الأخيرة >>

رد 0 0
0
ممنوعة من المشاركة
هل تقبلى تحضرى حفل زفاف حبيبك؟؟؟؟؟

١٠‏/٢‏/٢٠١٦
فضفضة و تجارب

ساعات الاقدار تخالف ظنونا ويحدث ما لانتوقعة كثير من البنات
تعرضت للقصص حب لاتكتمل
اذا جاء حبيبك السابق وطلب منك تحضرى حفل زفافة
تقبلى او ترفضى واية السبب
رد 1247 0
23

أم لوجى و ملك
سوبر فتكات

١٢‏/٢‏/٢٠٠٨ ١٠،٢١ م
بصراحه انا مكنش لى حبيب سابق فالرجل الوحيد الذى احببته تزوجته والحمد لله ولكنى لا اتخيل اننى لو لا قدر الله انفصلت عن زوجى ان احضر حفل زفافه دا انا ممكن اموت لو شفته مع واحده تانيه والله اموت مش هزار صعبه اوى الحكايه دى

مرمريكا
عطيات فى الشااااااااااات

١٢‏/٢‏/٢٠٠٨ ١٠،٥٣ م
صعب قوى يا انوس مش حقدر استحمل اشوفه مع واحدة تانية

أم ياسمين وجنة
سوبر فتكات

١٢‏/٢‏/٢٠٠٨ ١٠،٥٧ م
لالالالا صعب جدا

*أنـــوس*
ممنوعة من المشاركة

١٢‏/٢‏/٢٠٠٨ ١١،٠٤ م
واللة انا رايى غيركم اللى يبيعنى ما يعنينى بشى
بروح وغيظة واظهر لة انة ماببالى واتركة يندم باقى حياتة انى مش انا اللى معاة

فتكات على صغير
فتكات نشيطة

١٢‏/٢‏/٢٠٠٨ ١١،٢١ م
لوكان دة حصل كنت هروح عادى لانة وقتها مش هيكون حبيبى

ام الاء
فتكات ست الكل

١٢‏/٢‏/٢٠٠٨ ١١،٣٦ م
كنت هروح وعشان يعرف انه مش مهم ومش هيفرق معايه فى حاجه

مورة
ممنوعة من المشاركة

١٢‏/٢‏/٢٠٠٨ ١١،٥١ م
انا همشي بالمثل اللي بيقول من حبنا حبنة وصار متاعنا متاعة ومن كرهنا كرهنا ويحرم علينا اجتماعة وانا مدام حد جرحني او زعلني محبش ابقي موجودة في المكان اللي هو فية ودة مش بس علي الحبيب لا علي اي حد

جورية
فتكات نشيطة

١٣‏/٢‏/٢٠٠٨ ١،٣٧ ص
والله انا عن نفسي ولا واعرف حد ولا حتى ها روح افراح

أم مريم وهداية وساره
فتكات غالية قوي

١٣‏/٢‏/٢٠٠٨ ٢،٤٩ ص
برافو جوريه شاطره
انا الحمدلله محبتش غير جوزي
وكوني اروح فرح حبيبي السابق سواء سبب البعد هو ولا انا ولا الظروف
سواء لسه بحبه ولا لا
المهم مش هروح
مالوش لازمه الاحراج

ديكوراتى
فتكات متميزة

١٣‏/٢‏/٢٠٠٨ ٥،٠٣ ص
معلش حضرني مثل شفته فى فيلم كدا
واقف فى زوري لازم اقوله
الحب بلا امل ....اسمى معاني الهبل
وكلام مورة 100 100 جدعة
ووالفيديو كليبات والافلام اللى لاعبة فى دماغنا
هبل فى عبط
وصدقيني ربنا عالم ولما بيجوزنا اشخاص او يبعد عنا اشخاص
دا بحكمته الحاجات دى حنفهما بعديييييييييييين
من ساعة ما كنتى فى رحم مامتك مكتوب حتتجوزى مين
واي حد حيتجوز مين
اللى بيحصل فى النص اختبارات
احنا فى دار امتحان
واحسن اجابة اجابة مورة
عرض المزيد
اختر رقم الصفحة 1 2 الأخيرة >>
موضوعات مميزة

رسالة من شاب اتصل بالشيخ محمد الغليظ للبنات

صوره التقطها مصور فرنسى من الجو لحُجاج بيت الله وهم بالقرب من قرية الجحفة بالحجاز

رحلتى الحقيقية الرابعة إلى رأس البر (( حملة رحلة حقيقية وتجربة فعلية ))

يلا فتوكات اتوقعوا نتيجة لقاء النهائي بين الأهلي والزمالك في دوري أبطال أفريقيا

توقعي يا فتوكة نتيجة مباراة القمة بين الهلال والنصر في كأس خادم الحرمين الشريفين

رحله الى منتجع هيلتون المنقف ( رحله حقيقيه وتجربه فعليه )

بصي يا ستي دي تعليمات بسيطة للمذاكرة.

رحلتي الخامسة الحقيقية مدينة ينبع السعودية ( رحلة حقيقية وتجربة فعلية)

السيرة للنبويه بالعاميه الحلقه التاسعه

رحله علميه للمتحف العلمى التربوى فرجه وذكرى (رحله حقيقيه وتجربه فعليه )

رحلتي العاشرة والاخيرة من الجزء الثالث رحلة حقيقية إلي الخارجة أو الوادي الجديد. مع (نسمة المؤمن)

رحلتي الى ابو ظبي حمله رحله حقيقيه وتجربه فعليه مع نانا نزوله

حديقة ليجولاند بدبي حمله رحله حقيقيه وتجربه فعليه

رحلتي الرابعة الحقيقية المتحف المصري ووسط البلد (القاهرة) رحلة حقيقة وتجربة فعلية

رحلتي التاسعة بالجزء الثالث رحلة حقيقية إلي شرم الشيخ..مع(نسمة المؤمن)

رحلتنا الحقيقيه الى فرنسا حمله رحله حقيقيه وتجربه فعليه مع نانا نزوله

برج خليفة ناطحة سحاب حمله رحله حقيقيه وتجربه فعليه

السيرة النبويه بالعاميه الحلقه الثامنه

رحلتي الثامنة بالجزء الثالث رحلة حقيقية لعروس النيل فى الجنوب" أسوان " .مع( نسمة المؤمن)

رحلتنا اليوم كشته يعنى رحله الى الصحراء ( رحله حقيقيه وتجربه فعليه )

مشرفات القسم
مراقبات القسم
الفتوكات المتواجدات
الزائرات المتواجدات