مواضيع فتكات المميزة

المواضيع المميزة التي تكتبها العضوات و تختارها الادارة لتميزها كل اسبوع

اقتراحات لتطوير الموقع

أفكار العضوات لتطوير موقع فتكات

قسم المواضيع المكررة

قسم خاص بالمواضيع التي تضاف و تكون هناك موضوعات مشابهة سابقة لها

ثقافة و معلومات

قسم الثقافة و المعلومات العامة و المتخصصة

السياحة و السفر

قسم خاص بالسياحة والسفر ومعلومات عن الدول و الاماكن السياحية

تعليم اللغات

منتدى خاص بتعليم اللغات الاجنبية

Foreign Fatakat

Fatakat topics in other languages

الكمبيوتر و الانترنت

حلول للمشاكل التي تواجهنا في الكمبيوتر و الانترنت و معلومات مفيدة عنهما

موبايلات

كل ما يتعلق بالموبايل من اخبار و برامج و موديلات

اخبار الكمبيوتر والانترنت

منتدى خاص بأخر أخبار الكمبيوتر والإنترنت

اخبار

جديد الاخبار و الاخبار العاجلة في مصر و العالم

صور

صور في كل المجالات (دون ان يكون فيها ما يغضب الله)

فيديو

منوعات فيديو و افلام (دون ان يكون فيها ما يغضب الله)

تسجيلات صوتية

صوتيات منوعة (دون ان يكون فيها ما يغضب الله)

نكت و طرائف

جديد النكت و الطرائف

منوعات

جديد الترفيه من الاخبار و المنوعات والصور من كل مكان

العاب و مسابقات

العاب و مسابقات ترفيهية

مستعمل (سكند هاند)

سوق المستعمل بين عضوات فتكات

عروض فتكات

عروض وخصومات فتكات

الاستثمار و اخبار الاقتصاد

تبادل خبرات العضوات في الاستثمار و الادخار و متاقشة تأثير الاخبار الاقتصادية عليهن

زهرات فتكات

عمرك اقل من 18 سنة؟ تعالي و دردشي مع صاحباتك في عالم زهرات فتكات!

إيمانيات الزهرات

نتعلم سويا ديننا واخلاقنا ونطور سلوكياتنا

شات زهرات فتكات

شات للزهرات فقط، ممنوع دخول الكبار :)

تعليم و مدارس

قسم معلومات عن المدارس وتجارب العضوات معها

ركن المخطوبات

قسم خاص للمخطوبات و مواضيع تهمهن

معاملة الازواج

مناقشات و نصائح عن معاملة الازواج سعيا لعلاقة زوجية سعيدة

طفولة وأمومة

صحة الطفل و كل ما يهمه من ازياء و العاب و تعليم و رعاية و تربية

Nestle Baby&me

بداية صحية لحياة صحية

صحة المرأة

مواضيع و مناقشات تهمك لصحتك حيث تهتم بتخصص النساء و الولادة

صحة العائلة

مجال الطب بصفة عامة لإفادة عائلتك وقاها الله و إياك كل شر

العيادة النفسية و التنمية البشرية

تعلمي كيف تنمين نفسك و مهاراتك و تتخلصين من المخاوف و العقد لحياة افضل!

الاعشاب و الطب البديل

فوائد الاعشاب و الثمار و كيفية التداوي بها و الطرق التقليدية للطب البديل

المنتدى الإسلامي

المواضيع الدينية و الفتاوى و الاستشارات

القرآن الكريم

انشطة حفظ القرآن الكريم و التفسير و التجويد

السنة النبوية

الاحاديث الشريفة و بيان الاحاديث الصحيحة و الاحاديث الموضوعة

الفقه الإسلامي

يتناول المسائل الفقهية والاحكام الشرعية المختلفة

صوتيات ومرئيات اسلامية

دروس ومحاضرات ومواد اسلامية

معهد اعداد داعيات فتكات

دروس ومحاضرات وواجبات منهج اعداد الداعيات

تفسير الاحلام

تفسير الاحلام بواسطة العضوات ذوات الخبرة في الاحلام

الترحيب و الاجتماعيات

الترحيب بالمشتركات الجدد و التهاني بالمناسبات المختلفة و التعارف

دردشة و مواضيع عامة

المواضيع العامة و الحوارات التي لا تندرج تحت المنتديات المتخصصه

فضفضة و تجارب

طلبات المشورة و ابداء الرأي في المشكلات و تجارب العضوات مع الحياة

قضايا مجتمعية

منتدي لمناقشة جميع القضايا المجتمعية التي تهم المرأة والأسرة بصفة عامة

فتوكات الدول العربية

ملتقى بنات وسيدات الدول العربية في فتكات

المغتربات

قسم خاص بالمغتربات لتبادل الأخبار و الخبرات والفضفضة

شات فتكات

ابدئي محادثة جديدة او شاركي في محادثة موجودة من قبل

اختر رقم الصفحة << الأولى 1 2 3 4 الأخيرة >>

رد 0 0
0
فتكات ست الكل
نسيت باب الفريزر مفتوح لانها ملياه على اخره و ماما قالبة الدنيا عليا و عمالة تزعق

١٠‏/٢‏/٢٠١٦
دردشة و مواضيع عامة
رد 4865
30

نجوم مصر
فتكات ست الكل

٢‏/٧‏/٢٠١١ ١٠،٥٨ ص



اااااااااه شكرا ليكي

عمرة وحج يارب
سوبر فتكات

٢‏/٧‏/٢٠١١ ١١،٠٤ ص
انتى كدة حطيتى ايدك على المشكلة
الموضوع ياقمر مش موضوع فريزر وحاجات تخسر وشغلك على كتاف ماما مش معمول حسابه
ولا الليلة دي كلها
الموضوع هو العلاقة الغير مظبوطة
وطبعا عصبيه من ماما
وعناد من بنوتتها الحلوة
الموضوع بيكبر مش بيصغير
اقولك حاجة تعليها ولو تحبي اقولك على كذا حاجة بس مش كلهم مع بعض علشان مايكونوش اوفر
انهاردة بعد ما مامتك تخلص كل اللي وراها
روحى من غير ماتقوليلها
هاتي طبق من الحمام وحطي فيه ميه دافية وشوية شامبو وفوطة وحجر
وروحى لماما وقوليلها من فضلك عايزة اكسب ثواب رضاكى عليا ممكن والا ايه الاخبار
واقعدى تحت رجلها وادعكيها بحنيه ونشفيها وانتى حاطاها على حجرك بمنتهى الحب والحنيه
استعيذي بالله من الشيطان لو قالك ايه اللي انتى بتعمليه دا
وبعد ماتنشفى رجلها هاتيلها الشبشب بتاعها وحطي رجلها فيه
وقليلها في الاخر شكرا ياحبيبتي على انك ساعدتينى ارضيكى وارضي ربنا
وطبعا مش هاوصيكى الطبق يتغسل ويتشال مكانه وطبعا باقى الحاجات
مش تقوم تلاقيكي قلبتى الدنيا
وكل يوم اقولك حاجة
يجي رمضان وانتى وماما اصحاب اوي

نجوم مصر
فتكات ست الكل

٢‏/٧‏/٢٠١١ ١١،١١ ص


للاسف انتي مش مكاني
و مش عارفة احنا اتربينا ازاي
مفيش بينا حبيبتي و وحشاني و الكلام دة خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالص


انا فعلا بدعك لها رجلها لو وجعاها
لما توجعها تقولي ادعكيها لي
عشان عندها السكر
و كتير بتبقى مقشفة و ناشفة بحط لها كريم و ادعكه عليها



على فكرة انا و انا صغيرة كنت عندية جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
تقولي يمين يبقى شمال و العكس كدة بس العيب مكنش مني كان منها لان اسلوبها كان عنيف جدااااا
على ابسط حاجة ضرب مبرح وو زعيق و شتيمة
لحد ما خلتني عندية جدااااا و لاقصى درجة ممكن تتصوريها معاها


بس الحمد لله انا بقالي كتير و الله بحاول ارضي ربنا فيها و مبقتش عندية خاااااااااااااااالص معاها
و لا اي حاجة
دة عشان خاطر ربنا و الله


و لما بقيت مش عندية معاها هدينا اوي عن زمان

عمرة وحج يارب
سوبر فتكات

٢‏/٧‏/٢٠١١ ٥،١٩ م
انا فعلا بدعك لها رجلها لو وجعاها
لما توجعها تقولي ادعكيها لي
عشان عندها السكر
و كتير بتبقى مقشفة و ناشفة بحط لها كريم و ادعكه عليها

اسمحيلي اعاتبك على اسلوبك
ربنا سبحانه وتعالى قال لرسوله صلى الله عليه وسلم
ولو كنت فظا غليظ القلب لانفضوا من حولك

خليكى حنينه على ماما اكتر من كدة شوية ياقمر

{غفرانك يا الله}
فتكات حبوبة

٢‏/٧‏/٢٠١١ ٨،٥٥ م
يا بنتى ياحبيبتى روحى صالحيها وساعديها بدل ماتيجى هنا وتقولى عليها موسوسة
الحاجات اللى فى الفريزر وخصوصا اللحمة لو فكت غلط انها ترجع تجمدها تانى دى ياحبيبتى مش صحى ابدا يعنى شوفى انتى اكيد بدون قصد منك تسببتى فى زعل مامتك لأنها تعبانة فى شراء الحاجات وعمايلها وتفريزها
رووووحى دلوقتى بوسيها وطبطبى عليها وقوليلها والله مش قصدى وحقك عليا
الامهات مفيش اطيب منهم ومتزعليش انها زعقت ودعت عليكى ده من ورا قلبها
والمثل بيقول ادعى على ابنى واكره اللى يقول آمين

ام الاء
فتكات ست الكل

٢‏/٧‏/٢٠١١ ٨،٥٨ م
اعذريها اصلها تعبت فى عمايل الاكل اللى فى الفريز بس ان شاء الله مش هخسروا
بس زاى بقول لبنتى ركزى فى كلامى اللى بقولوا وفكرى قبل متعملى حاجه او تقولى حاجه

نجوم مصر
فتكات ست الكل

٣‏/٧‏/٢٠١١ ٧،٢٠ ص



على فكرة انا مقصدش تريقة او اي حاجة خاااااالص
انا بتكلم عادي و الله
مش اقصد كدة


٣‏/٧‏/٢٠١١ ٥،٠٨ م
انتى شايفة انها مزودها لانك انتى مش تعبتى فى حاجة ربنا يهديكى وبكره لما تتجوزى هتعرفى هى مزودها ولا عادى ربنا يهديكى انتى واللى زيك

حبيبة يسرى
فتكات ست الكل

٣‏/٧‏/٢٠١١ ٥،١٢ م
والله ليها حق تزعل وتعيط كمان يابنتى الحاجة غالية وكمان الواحد ما بيصدق يخزن الحاجة خدى بال بعد كده

ام د.محمد
فتكات هايلة

١٦‏/٧‏/٢٠١١ ١١،٥٨ ص
معلش ما تزعليش نفسك وما تفتحيش الموضوع معاها تانى طالما هى عصبيه كده وارضيها باى حاجه تعمليها مساعده ليها تانى حتى لو تنضيف اوصتك لانك لو فتحتى الموضوع تانى حتى على سبيل الاعتذار هترجع تتنرفز تانى وهو كده كده الفريزر كان لزم يتفصل ويتغسل عشان تعرفو تستعملوه كويس نظام الحظر على فتحه ده مش حل ومش هيستمر السنه كلها انا حاسه بيكى لان مامتى كانت بتتصرف بنفس طريقة مامتك ولحد دلوقتى وانا ولادى قربوا يخلصوا جامعه كنت ابقى فرحانه انى اخدت الاجازه واصحى من الفجر انضف وامسح ولو صحيت لقتنى محركه حاجه من مكانها تعمل مهزله وتقلى لما يبقالك بيت ابقى غيرى فيه ولحد دلوقتى اما اروح انضفلها واحرك حاجه تقوم تزعق فى ناس طبعها كده
اختر رقم الصفحة << الأولى 1 2 3 4 الأخيرة >>
موضوعات مميزة

حمله وسامنا راقي وجديد مع موضوع حصري اكيد مدتها ثلاثه اشهر باب الاشتراك مفتوح

الألوان في القرآن الكريم

أسهل وأطعم تورتة شيكولاتة وبطريقة مضمونة جدا ومن غير فرن مش هتبطلي تعمليها أبدا

طريقتي ل اولادي لعمل الممبار البوبس (( زوز و حموز )))

ورقة شيش طاوق بالخضار من بيرو

ازياء محجبات كاجوال اخر شياكة

مسابقة فتكات وجوايز كبيرة من دلوقت ولحد عيد الأم

دليلك الشامل في لبنان ((اهدن /ازغرتا )) تجربتي وكامرتي وحصريا مع نانا نزوله

لسهولة تحضير الرضعة الصناعى.......المختلفة

حملتنا دينيه لزياره كل المساجد العربيه حمله مدتها ثلاثه اشهر مغلق

عمرى ٣٩ ولسه انسه ادعو لى

فساتين سهرة 2020 (دموع الورده)

فضل قراءة سورة البقرة كل يوم (دموع الورده)

مـن هــي تــركــستـان... الإيجور دولة في ذاكرة النسيان ؟؟؟

فتاة المنصورة والتحرش هل ملابسها السبب ؟

قطتى انيسة الجميلة حصريا 2020

عبايات كلها دلع ورقه وعلى فتكات

اشيك ازياء محجبات حصريا هنا وبس

ازياء محجبات راقيه جدا والبرنسيس

كنزات بلوفر ناعم بالوان مختلفه لاحلى الفتوكات

مشرفات القسم
مراقبات القسم
الفتوكات المتواجدات
الزائرات المتواجدات