مواضيع فتكات المميزة

المواضيع المميزة التي تكتبها العضوات و تختارها الادارة لتميزها كل اسبوع

اقتراحات لتطوير الموقع

أفكار العضوات لتطوير موقع فتكات

قسم المواضيع المكررة

قسم خاص بالمواضيع التي تضاف و تكون هناك موضوعات مشابهة سابقة لها

ثقافة و معلومات

قسم الثقافة و المعلومات العامة و المتخصصة

السياحة و السفر

قسم خاص بالسياحة والسفر ومعلومات عن الدول و الاماكن السياحية

تعليم اللغات

منتدى خاص بتعليم اللغات الاجنبية

Foreign Fatakat

Fatakat topics in other languages

الكمبيوتر و الانترنت

حلول للمشاكل التي تواجهنا في الكمبيوتر و الانترنت و معلومات مفيدة عنهما

موبايلات

كل ما يتعلق بالموبايل من اخبار و برامج و موديلات

اخبار الكمبيوتر والانترنت

منتدى خاص بأخر أخبار الكمبيوتر والإنترنت

اخبار

جديد الاخبار و الاخبار العاجلة في مصر و العالم

صور

صور في كل المجالات (دون ان يكون فيها ما يغضب الله)

فيديو

منوعات فيديو و افلام (دون ان يكون فيها ما يغضب الله)

تسجيلات صوتية

صوتيات منوعة (دون ان يكون فيها ما يغضب الله)

نكت و طرائف

جديد النكت و الطرائف

منوعات

جديد الترفيه من الاخبار و المنوعات والصور من كل مكان

العاب و مسابقات

العاب و مسابقات ترفيهية

مستعمل (سكند هاند)

سوق المستعمل بين عضوات فتكات

عروض فتكات

عروض وخصومات فتكات

الاستثمار و اخبار الاقتصاد

تبادل خبرات العضوات في الاستثمار و الادخار و متاقشة تأثير الاخبار الاقتصادية عليهن

زهرات فتكات

عمرك اقل من 18 سنة؟ تعالي و دردشي مع صاحباتك في عالم زهرات فتكات!

إيمانيات الزهرات

نتعلم سويا ديننا واخلاقنا ونطور سلوكياتنا

اناشيد و اغاني اطفال

شاركي صاحباتك في الاناشيد والاغاني اللي بتحبيها

شات زهرات فتكات

شات للزهرات فقط، ممنوع دخول الكبار :)

تعليم و مدارس

قسم معلومات عن المدارس وتجارب العضوات معها

ركن المخطوبات

قسم خاص للمخطوبات و مواضيع تهمهن

معاملة الازواج

مناقشات و نصائح عن معاملة الازواج سعيا لعلاقة زوجية سعيدة

صحة طفلك مع نستله الأساسي (سنة - 10 سنوات)

صحة طفلك مع نستله الأساسي

صحة المرأة

مواضيع و مناقشات تهمك لصحتك حيث تهتم بتخصص النساء و الولادة

صحة العائلة

مجال الطب بصفة عامة لإفادة عائلتك وقاها الله و إياك كل شر

العيادة النفسية و التنمية البشرية

تعلمي كيف تنمين نفسك و مهاراتك و تتخلصين من المخاوف و العقد لحياة افضل!

الاعشاب و الطب البديل

فوائد الاعشاب و الثمار و كيفية التداوي بها و الطرق التقليدية للطب البديل

المنتدى الإسلامي

المواضيع الدينية و الفتاوى و الاستشارات

القرآن الكريم

انشطة حفظ القرآن الكريم و التفسير و التجويد

السنة النبوية

الاحاديث الشريفة و بيان الاحاديث الصحيحة و الاحاديث الموضوعة

الفقه الإسلامي

يتناول المسائل الفقهية والاحكام الشرعية المختلفة

صوتيات ومرئيات اسلامية

دروس ومحاضرات ومواد اسلامية

معهد اعداد داعيات فتكات

دروس ومحاضرات وواجبات منهج اعداد الداعيات

تفسير الاحلام

تفسير الاحلام بواسطة العضوات ذوات الخبرة في الاحلام

الترحيب و الاجتماعيات

الترحيب بالمشتركات الجدد و التهاني بالمناسبات المختلفة و التعارف

دردشة و مواضيع عامة

المواضيع العامة و الحوارات التي لا تندرج تحت المنتديات المتخصصه

فضفضة و تجارب

طلبات المشورة و ابداء الرأي في المشكلات و تجارب العضوات مع الحياة

قضايا مجتمعية

منتدي لمناقشة جميع القضايا المجتمعية التي تهم المرأة والأسرة بصفة عامة

فتوكات الدول العربية

ملتقى بنات وسيدات الدول العربية في فتكات

المغتربات

قسم خاص بالمغتربات لتبادل الأخبار و الخبرات والفضفضة

شات فتكات

ابدئي محادثة جديدة او شاركي في محادثة موجودة من قبل

  • شكاوى المحتارة شكاوى شخصية جدا للعضوات يكتبنها و هن متخفيات و راء عضوية المحتارة
    تنبيه: قد تكون فيها قصص و اوصاف لا يتقبلها كل الناس
  • شكرا يا ... شكر و تقدير توجهه العضوة الى الاشخاص الذين كان لهم تأثير جيد في حياتها
اختر رقم الصفحة 1 2 الأخيرة >>

رد 0 0
0
فتكات هايلة
ماذا تفعلين عندما يتغير عليك أعز إنسان..؟؟

٢٤‏/٥‏/٢٠١٧
فضفضة و تجارب
ماذا تفعلين عندما يتغير عليك أعز إنسان ؟؟************

هل مررت بهذه التجربة؟

انســــان عـــزيز علـــيك

تــقضي مــعظم أوقـــاتك مــعه..

كـــان الانــــسان الـــذي تشـــكو لـــه هـــمومك..

تـــسعدك ابتـــسامته الــرقيقه..

وكــان يـــهتــم بــك..

ولا يـــقدر عــلى فراقـــك..

وحـــالك لايــصبح أفضـــل إلا بـلقــياه..و ســماع صــوته كـــل يــوم



بين يوم وليـــله انقــلب حــاله..

وتــغيرت تصـــرفاته...

كــأنــه لـــم تــكن بيــنكم عــلاقة وطيــدة تـــجمعكما....

مـــاذا ســـتكون ردة فعــلك اتــجاه..؟

هـــل تحــاول معــرفة السبــب..؟

أو تنســاه ولاتــهتم بــه..؟؟

أم "تــحن ليه"؟
مارأيكن؟؟ منقول
رد 2431 0
16

عاشقه ارض المدينه
فتكات ست الكل

٧‏/١١‏/٢٠٠٧ ٦،٤٠ م
بغض النظر عن اي شئ طبعا سـأنساه ده عملا بالمثل القائل
اللي يحبنا نحبه وصار متاعنا متاعه واللي يكرهنا كرهناه ويحرم علينا اجتماعه
هههههههههه

ام الاء
فتكات ست الكل

٤‏/١٢‏/٢٠٠٧ ١٠،٣٩ م
ممكن اقول حصلى بطريقه مختلفه بمعنى انها تهتم بيه فى التليفون ولما نكون مع بعضنا مع الناس احس اننى مثل اى واحده تعرفها مش صديقتها اللى تكلمنى فى التليفون مش عارفه هل انا حساسه زياده ام ماذا

بنات فلسطين رجال
فتكات غالية قوي

٨‏/٨‏/٢٠٠٨ ١١،١١ م
انا صارت معي هاي النقطه
حبيبي تغير علي
بس حسيت بهيك حاكيته وقلتلو بشو حاسه والحمدلله راجع حالو ورجع زي اول واكتر
والله بس اصير افكر كيف كان وكيف صار بقول كان لازم من زمان احاكيه عشان يتغير هيك

شيماء عبد الله
فتكات نشيطة

٩‏/٨‏/٢٠٠٨ ٦،٢٨ م
انا فى الاول لازم اعمل الى عليا وافهم هو بعد واتغير ليه لو لقيت نفسى غلطانه يبقى لازم اغير من نفس واعتزر
ولو ملقتش سبب مقنع انا هنساه لان مش معقول هفضل افكر فى انسان نسينى

staaaaar
فتكات رائعة

٩‏/٨‏/٢٠٠٨ ٧،٢٢ م
رايى انى لو بحبة بجد لازم اعرف السبب ومتنازلش عن الانسان ده بسهولة على الاقل عشان الحب والعشرة واحس انى عملت كل ما فى وسعى من اجل ان احافظ علية

fati miss algeria
فتكات ست الكل

٩‏/٨‏/٢٠٠٨ ٧،٥٣ م
من المهم جدا عندي اني نعرف السبب....ومانستسلمش بحكم العلاقة اللي بيننا........لكن .....اليوم صرالي موقف صعب جدا جدا جدا....خسرت انسان عزيز عليا كثيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير.......واضح انه ماصدق لقى السبب......والله سبب تافه...وانا ماكنتش ناوية استسلم...و قررت اني ندافع هده العلاقة حتى لو خسرت كرامتي......لولا اني سمعت من هذا الشخص كلام جارح ....بالمختصر انه ماعادش يحتاجني......
يعني ماعادش عندي حاجة ادافع عليها....

مايو
فتكات هايلة

٩‏/٨‏/٢٠٠٨ ٩،٣٠ م
لاء لازم اعرف السبب الاول لان مافيش حد بيتغير من فراغ
اكيد فى حاجه حصلت وهاساله مالك
احاول اهتم بيه بس لو لسه زى ماهو يبقى انا كدا عملت اللى عليه وزياده
وهانفضله ولو باقى عليه هايرجع

نور الصباح8899
فتكات رائعة

٨‏/١‏/٢٠١٧ ٤،١٠ ص
حصلتلى ياما اووووووى

*زهرة المنتدى*
مشرفة عامة

٨‏/١‏/٢٠١٧ ١٢،٤٥ م
جزاك الله خيرا

يايويو الجميلة
فتكات متميزة

٨‏/١‏/٢٠١٧ ٧،٥١ م
عادى والله دايما أحس كده من بعض الأصدقاء وخصوصا اللى بعزيهم قوى 
وبقول لنفسى يمكن هما مشغولين مش زاى فاضية بس بتجرح قوى لما ابعت لحد فيهم رسالة يشوفها ومايتكلمش غير بعدها بفترة مع انى مش كده ممكن لو نايمة ولقيت رسالة من حد فيهم قاقوم ارد والحمد لله
عرض المزيد
اختر رقم الصفحة 1 2 الأخيرة >>
موضوعات مميزة

فساتين للبنات الكيرفي رائعه وجذابه جدااااا ومع البرنسيس

تفريز السبيناغ من مطبخ نانا نزوله حمله تفريزات شهر الخيرات رمضان 2019

أسرار السجـــود ( الحلقه 27 ) من دورة الخشوع فى الصلاه

فرحة جديدة فى فتكات ... احلى عروسين محمد و هبه

السجــــ أعظم ركن ــــــود ( الحلقه 26) من دورة الخشوع فى الصلاه

❣مسابقة الربيع وبجماله تزينت بأحلي الإكسسورات❣《 إكتمل العدد 》

خطيبي مااااات قبل فرحنا

طاجن سمك بلطى مع سبيط كاريمار

نصائح و إرشادات في طب النساء و التوليد

الرفع من الركوع ( الحلقه 25 ) من دورة الخشوع فى الصلاه

نذكركم أن صيام الأيام البيض لشهر شعبان الحالي يبدأ أعتبارا من يوم الخميس القادم ان شاءالله تعالى .

إركع لربك ( الحلقه 24 ) من دورة الخشوع فى الصلاه

بالصور "تاريخ أصبح رمادا".. فرنسا تواجه حريق نوتردام (تغطية خاصة)

من هو الحلاج؟ وما فكره؟ وما عقيدته؟ وما خطورة نشر سيرته والدعوة اليها في هذا الوقت؟

الف مبروك للفائزات بمسابقة براون سيلك ابيل 5 

الف مبروك للفائزات في مسابقة براون وفتكات ( براون series 3 ) الرجالي

أجمل ركوع ( الحلقه 23 ) من دورة الخشوع فى الصلاه

هوه انا ليه كل ما اخاف من حاجه الاقيها بتحصلي

مفاجأة غير متوقعة في “قانون الإيجار القديم”

ختام الفاتحة واستشعار آياتها ( الحلقه 22 ) من دورة الخشوع فى الصلاه

مشرفات القسم
مراقبات القسم
الفتوكات المتواجدات
الزائرات المتواجدات