مواضيع فتكات المميزة

المواضيع المميزة التي تكتبها العضوات و تختارها الادارة لتميزها كل اسبوع

اقتراحات لتطوير الموقع

أفكار العضوات لتطوير موقع فتكات

قسم المواضيع المكررة

قسم خاص بالمواضيع التي تضاف و تكون هناك موضوعات مشابهة سابقة لها

ثقافة و معلومات

قسم الثقافة و المعلومات العامة و المتخصصة

السياحة و السفر

قسم خاص بالسياحة والسفر ومعلومات عن الدول و الاماكن السياحية

تعليم اللغات

منتدى خاص بتعليم اللغات الاجنبية

Foreign Fatakat

Fatakat topics in other languages

الكمبيوتر و الانترنت

حلول للمشاكل التي تواجهنا في الكمبيوتر و الانترنت و معلومات مفيدة عنهما

موبايلات

كل ما يتعلق بالموبايل من اخبار و برامج و موديلات

اخبار الكمبيوتر والانترنت

منتدى خاص بأخر أخبار الكمبيوتر والإنترنت

اخبار

جديد الاخبار و الاخبار العاجلة في مصر و العالم

صور

صور في كل المجالات (دون ان يكون فيها ما يغضب الله)

فيديو

منوعات فيديو و افلام (دون ان يكون فيها ما يغضب الله)

تسجيلات صوتية

صوتيات منوعة (دون ان يكون فيها ما يغضب الله)

نكت و طرائف

جديد النكت و الطرائف

منوعات

جديد الترفيه من الاخبار و المنوعات والصور من كل مكان

العاب و مسابقات

العاب و مسابقات ترفيهية

مستعمل (سكند هاند)

سوق المستعمل بين عضوات فتكات

عروض فتكات

عروض وخصومات فتكات

الاستثمار و اخبار الاقتصاد

تبادل خبرات العضوات في الاستثمار و الادخار و متاقشة تأثير الاخبار الاقتصادية عليهن

زهرات فتكات

عمرك اقل من 18 سنة؟ تعالي و دردشي مع صاحباتك في عالم زهرات فتكات!

إيمانيات الزهرات

نتعلم سويا ديننا واخلاقنا ونطور سلوكياتنا

شات زهرات فتكات

شات للزهرات فقط، ممنوع دخول الكبار :)

تعليم و مدارس

قسم معلومات عن المدارس وتجارب العضوات معها

ركن المخطوبات

قسم خاص للمخطوبات و مواضيع تهمهن

معاملة الازواج

مناقشات و نصائح عن معاملة الازواج سعيا لعلاقة زوجية سعيدة

طفولة وأمومة

صحة الطفل و كل ما يهمه من ازياء و العاب و تعليم و رعاية و تربية

Nestle Baby&me

بداية صحية لحياة صحية

صحة المرأة

مواضيع و مناقشات تهمك لصحتك حيث تهتم بتخصص النساء و الولادة

صحة العائلة

مجال الطب بصفة عامة لإفادة عائلتك وقاها الله و إياك كل شر

العيادة النفسية و التنمية البشرية

تعلمي كيف تنمين نفسك و مهاراتك و تتخلصين من المخاوف و العقد لحياة افضل!

الاعشاب و الطب البديل

فوائد الاعشاب و الثمار و كيفية التداوي بها و الطرق التقليدية للطب البديل

المنتدى الإسلامي

المواضيع الدينية و الفتاوى و الاستشارات

القرآن الكريم

انشطة حفظ القرآن الكريم و التفسير و التجويد

السنة النبوية

الاحاديث الشريفة و بيان الاحاديث الصحيحة و الاحاديث الموضوعة

الفقه الإسلامي

يتناول المسائل الفقهية والاحكام الشرعية المختلفة

صوتيات ومرئيات اسلامية

دروس ومحاضرات ومواد اسلامية

معهد اعداد داعيات فتكات

دروس ومحاضرات وواجبات منهج اعداد الداعيات

تفسير الاحلام

تفسير الاحلام بواسطة العضوات ذوات الخبرة في الاحلام

الترحيب و الاجتماعيات

الترحيب بالمشتركات الجدد و التهاني بالمناسبات المختلفة و التعارف

دردشة و مواضيع عامة

المواضيع العامة و الحوارات التي لا تندرج تحت المنتديات المتخصصه

فضفضة و تجارب

طلبات المشورة و ابداء الرأي في المشكلات و تجارب العضوات مع الحياة

قضايا مجتمعية

منتدي لمناقشة جميع القضايا المجتمعية التي تهم المرأة والأسرة بصفة عامة

فتوكات الدول العربية

ملتقى بنات وسيدات الدول العربية في فتكات

المغتربات

قسم خاص بالمغتربات لتبادل الأخبار و الخبرات والفضفضة

شات فتكات

ابدئي محادثة جديدة او شاركي في محادثة موجودة من قبل

اختر رقم الصفحة 1 2 3 4 5 الأخيرة >>

رد 0 0
0
فتكات ست الكل
اقرب طريق لقلب جوزك( متجدد )

١٠‏/٢‏/٢٠١٦
معاملة الازواج





اقرب طريق لقلب جوزك


موضوع بيتكلم ازاى نختار اقرب الطرق وانجحها لقلب جوازنا
وازاى تكسبى قلب جوزك وتنعمى معاة بالسعادة
فية واحدة جوزها الطريق لقلبة اكلة حلوة ولذيذة
وواحدة تانى الطريق لقلب جوزها العلاقة الحميمية والتفاعل معاة فيها
وواحدة تانية قلب جوزها فى عقلة وبكدة تبقى لازم تكسب عقلة قبل قلبة
وفتوكة تانية الطريق لقلب جوزها الحنان والرومانسية
وواحدة الطريق لجوزها الاطراء والمدح فى شخصيتة وعقليتة وتصرفاتة طول الوقت
وانواع كتير من الطرق
محتاجة ست عقلة وذكية عشان تقدر تعرف وتختار اقصر الطرق وانجحها لقلب جوزها
احنا فى الموضوع هنا حنتكلم على كل الطرق وازاى كل فتوكة تقدر توصل لقلب جوزها وازاى تملكة

لانى بعتبر نجاح اى بيت او سعادة اى جوازة اساسها ست وفشلها بردةاساسها ست
انا عارفة انة فية بعض الفتوكات حيخالفونى فى الراى دة
وحيقولوا لية لازم الست تكون الاساس ما ذى ما هى السبب ممكن يكون الراجل بردة السبب
ايوة كلامكم صح لكن البداية لازم تكون من الست والمحافظة على السعادة بردة لازم تكون من الست ولانى مقتنعة جدا بالمثل اللى بيقول (وجوزك على ما تعودية)
انا شفت مسرحية زمان بطولة عبلة كامل بتتكلم عن بنت خطفها راجل وحبسها فى بيت
وقالها انة حيعملها احسن معاملة ومش حتخرج من البيت وتروح لاهلها الا بعد شهر
فضلت اول اسبوع تحاول باستماتة انها تهرب او تقنعة انة يفرج عنها
وفى الاسبوع اللى بعدة قل الا صرار شوية
وفى الاسبوع الثالث قل اكتر واكتر
وفى الاسبوع الرابع اتعودت على حياتها وحبتها
وفى اخر الشهر فتحلها باب البيت عشان تروح رفضت وقفلت الباب
انا عايزة اقول انك الوحيدة القادرة انك تعودى جوزك على انة يرتبط بالبيت وبحضنك وباولادة
او يطفش ويدور برة باللى يرتبط بية

حنعرض فى الموضوع صور لرجالة عملية؛ ورومانسية؛ وانانية؛ ودكتتورية؛ وعنيها زيغة؛ وغيرة من انواع الرجالة واية اقرب الطرق لقلبهم
الموضوع دة حيقوم على تفاعلكم وكل واحدة تدخل تقول جوزها من اى نوع
عشان نجمع كل الانواع وكل الطرق واقدر افيد الكل
وكمان اكتبى عن نوعية جوزك واية الطريق اللى قدرتى تكسبية بية عشان تفيدى باقى الفتوكات بخبرتك وتجربتك
انا عملت شات تابع للموضوع عشان نقدر نتناقش فية بحرية اكبر عن جوازنا وحياتنا
واللى عايزة تشترك فية معايا ياريت تشتركى فى الموضوع
وتوضحى اشتراك فى الشات وحبعتلك اللينك بتاعة على الخاص
وياريت يكون الهدف الاساسى من الموضوع والشات ازاى تكون الجنة فى بيوتنا
وازاى نوصل فى الاخر لجنة الله امين

اتمنى انة يكون الموضوع عجبكم
مستنية ردودكم وخبرتكم
وماتنسوش التقيييييييييييييييييم
استنونى بكرة فى اول طريق لقلب جوزى


فهرس للموضوع
22

34

رد 5354 0
51

Chef Abeer Hosny
برنسيسة فتكات

١٢‏/١‏/٢٠١١ ١،٠٩ ص
موضوع رائع

بوبا العسل
فتكات ست الكل

١٢‏/١‏/٢٠١١ ١،٢٠ ص
اقرب طريق لقلب جوزى
الكلمه الحلـــــــــــــــــــــــــــــــوة
والعلاقه برضو واننا بنحب بعض اوى
ربنايخلهولى يارب واسافرله بالسلامه
موضوع جميل وتم التقيم يابسمله

امورتى الحلوة ملك
فتكات نشيطة

١٢‏/١‏/٢٠١١ ١،٢٥ ص
حبيبتى بسملة
بجد موضوعك رائع خاصتا انى شايفة انه بيطرح القضية بشكل مختلف
خاصتا ان الراجل الرومانسى ده بقى عمة نادرة دلوقتى
يعنى الراجل العملى بقى بشكل اكبر مكتسح الازواج
وبالتالى طريقة ارضائه وسعادته حاتكون اصعب
والمجهود حا يبقى على الست اكبر علشان الحياة تمشى وتكمل سعيدة
حبيبتى انا معاكى ومستنية الموضوع
قبلاتى

منار 2
فتكات غالية قوي

١٢‏/١‏/٢٠١١ ١،٣٠ ص
موضوع مفيد جداااااااا ورائه يستحق احلى تقييم

ممتاااااااز

قرة العين مريم
سوبر فتكات

١٢‏/١‏/٢٠١١ ١،٥٦ ص
موضوع جميل يابسمله وان شاء الله اشترك معاكم
وعاوزه افكار جامده كدا عشان مسافره لجوزي ان شاءالله الاسبوع الجاي

ام احمد ان شاء الله
فتكات رائعة

١٢‏/١‏/٢٠١١ ٢،٠١ ص
انا بجد يابسملة معاكى فى الموضوع دة وكل كلمة فعلا قولتيها صح وفعلا فشل الحياة او ناجحها متوقف على الست فعلا انا باة جوزى اقرب طريق لقلبة الحنية والرومانسية وان اسمع الكلام طبعا هههههههههههههه ياريت تقبلى مشاركتى فى الشات الجميل دة علشان نتناقش اكتر فى الموضوع دة لانة بجد موضوع جامد موت وتم التقيم ممتاز طبعا باى باى ياقمر

ام رغد وسعد
فتكات جديدة

١٢‏/١‏/٢٠١١ ٢،٠٦ ص
موضوع رائع اختي بسمله ولدي سؤال هل اقرب طريق هو معدته -انا مااعتقدش انه هو فيه طرق كثيره لكل رجل

ام احمد ان شاء الله
فتكات رائعة

١٢‏/١‏/٢٠١١ ٢،١٥ ص
والله ياقرة العين كنت هسافر الاسبوع دة بردة بس اتاجل لشهر الجاى الامارات

قرة العين مريم
سوبر فتكات

١٢‏/١‏/٢٠١١ ٢،٢٢ ص
هو مفيش شك ان الراجل الشرقي من اهم الطرق لقلبه هو معدته
بس برده في مسالك وطرق تانيه غيرها

ام احمد ان شاء الله
فتكات رائعة

١٢‏/١‏/٢٠١١ ٢،٢٨ ص
انا فعلا عروسة جديدة شهر وسابنى ياعينى علية ههههههههههههههههه
عرض المزيد
اختر رقم الصفحة 1 2 3 4 5 الأخيرة >>
موضوعات مميزة

كروكيت البطاطس باللحمه من مطبخ نانا نزوله مسابقه ورجعت لينا يا شتا من ثاني

للآمهات....تعالي اعرفي ازاي تجعلي طفلك يحقق آماله ويكون طموح مع ليلي 90

صنيه مكرونه بشاميل بحشوة الدجاج وفراخ بانيه بااقل مواعين وبكل سهوله مشاركتى فى مسابقه الشتا

حلى الطبقات من بسكوت المدرسه لذيذ وعلى قد الايد مسابقه الشتا

ورقة السمك البلطى من مطبخ بيرو مشاركتى فى مسابقةورجعت لينا يا شتا من ثانى

طاجن اللحمة بالبطاطس والبصل..مسابقة ورجعت لينا يا شتا من تانى

سمك بورى ف الفرن وبلطى مشوى .. مسابقة ورجعت لينا يا شتا من تانى

المطر في الشارقه جميل بكامره صديقتي حصري مع نانا نزوله

فاهيتا الدجاج بطعم رائع علي طريقتي ومن مطبخي (محبه لله ورسول الله ) مسابقة رجعت تاني يا شتاء

زهرتي الجميلة كيف يمكنك التغلب على سنوات المراهقة وضغوطها؟

الارز باللبن والكريم شانتيه..مسابقة ورجعت لينا يا شتا من تانى

ملف شامل لوصفات أكلات الطفل لعمر الست شهور (ليلي90)

ارز بالبن من بيرو مشاركتى مسابقة ورجعت يا شتا لينا من ثانى ●

وردات البطاطس باللحمه من مطبخ نانا نزوله مسابقه ورجعت لينا يا شتا من ثاني

القرنبيط يا فتوكات بطعم رائع علي طريقتي ومن مطبخي ( محبه لله ورسول الله ) مسابقة رجعت تاني يا شتاء

طاجن بانية بالكوسة من مطبخ بيرومشاركتى فى مسابقة ورجعت لينا يا شتا من تانى

رحله الى كندا بكامره زميله لي وحصريا مع نانا نزوله

هو أنا ذنبى ايه فى أب أو ام قاسين ، أنا مختارتش حد فيهم

القرانبيط المقلى وصل من مطبخ بيرو مشاركتى فى مسابقة ورجعت لينا يا شتا من تانى ●

((((رقائق بالفستق))) من مطبخ نانا نزوله مسابقه ورجعت لينا يا شتا من ثاني ●

مشرفات القسم
مراقبات القسم
الفتوكات المتواجدات
الزائرات المتواجدات